صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

شبکه مروج وهابیت

روابط پنهانی گروهک های وهابی و موساد

نشریه فارین پالسی فاش کرده است، که گروهک وهابی تروریستی عبدالمالک ریگی موسوم به «جند الله» که در ایران دست به عملیات تروریستی می زده، از سوی اسرائیل پشتیبانی و تجهیز می شده است.

 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، به نقل از نشریه فارین پالسی، نشریه، گروهک وهابی تروریستی عبدالمالک ریگی موسوم به «جند الله» که در ایران دست به عملیات تروریستی می زده، از سوی اسرائیل پشتیبانی و تجهیز می شده است. در مقاله نشریه فارین پالسی آمده است که مقامات موساد برای انجام عملیات تروریستی در ایران به صورت مستقیم با اعضای این گروهک مذاکره می کردند. مارک پری نویسنده این مقاله و تحلیل گری این مجله آمریکایی می گوید از عکس العمل اسرائیل تعجبی نکرده و نباید انتظار داشت که دولت اسرائیل این اتهامات را تایید کند.
وی همچنین در مورد چرایی و چگونگی عملیات تروریستی توسط موساد در آن منطقه از ایران به وسیله گروهک «ریگی» گفت، وقوع چنین حملاتی از سوی اسرائیل بسیار واضح به نظر می رسد. از نظر جنگ افروزان تل آویو، چنین حملاتی نه تنها تروریستی نیست که میهن پرستانه است.
وی در مورد انگیزه اسرائیل برای تجهیز گروهک ریگی گفت، آنها یک گروهک تروریستی هستند و هدفشان هم ایرانی ها است. گروهک «ریگی» بدون شک در کشتار مردم ایران و افرادی از سپاه پاسداران انقلاب ایران دست داشته است. فرسودن توان ایران و نگاه جدایی طلبانه این گروه با مواضع اسرائیل همخوانی کامل دارد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.masafportal.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:31---13 ارديبهشت 1391
اگر آدمی شاد باشد
حتما كسانی را شاد نموده است
و اگر غمگین باشد،
كسی را غمگین كرده است
( مولوی)


فاطمه
ساعت17:50---12 ارديبهشت 1391
سلام دوستم.مرسی بهم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها: وهابیت, موساد, موساد و وهابیت, اسرائیل,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور